torstai 20. toukokuuta 2010

Who let the dogs out, woof woof

Joo, vissii toi kirjottelu vähä jäänny :-D nomutta, kuiteskii oon täl viikol ollu hirmu kiirein koska, Tiistai: matikankoe josta 5-, keskiviikkoon äikän koe josta 6+, tänää oli fysiikan koe ja huomen ruotsin koe :| joo mutta ettei ihan valittamiseks mee ni, on kyl ollu ihan mahti ilmat! oon ihan kesäfiiliksis ja oon vaa syönny jätskii ja kouluski ottanu vähä artsaa :-) ja eilen käytii kaverin kanssa kuvailemassa läheisel pellol ja junaradalla mut siit kuvii myöhemmin. Nyt lätkäsen tähän vaa jotain satunnaisii kuvii viime viikoilt: 


                                               Tää on viestinnäntunnilt ku kuvattii videoo.



                     Lamppusysteemi mun huonees, jonka oon virittäny maljakost ja jouluvaloist itellini yövaloks       koska pelkään pimeetä!



                                               Kuva viimevuodelt, ku kävin turkis, ah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti