sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

When you wish upon a star



Aattelin mieki nyt tehä blogin, ilman suurempia syitä. Voisin tähän alkuu ny tehä vaikka itestäni tälläsen tietojutskan.

1. Oon roosa (jumping, rousku)
2. 16 vuotta tulee kesäkuussa täyteen
3. Oon ihan innoissani koska mopokausi on alkanu ja oon päässy huristelee skobol taas
4. Itken aika helposti ja useimmiten tosi mitättömist jutuista, esim. jos vaikka on hirmu kiire ja ei löyä vaikka vaatetta päälle melkeen kyynel tipahtaa
5. Mul ei oo mitään harrastusta, mut haluisin kokeilla vaikka mitä lajeja, eniten ehkä nyrkkeilyy
6. Ootan et kesä tulis jo nopee ja säät lämpenis ni tarkenis
7. koska mulle tulee tosi helpost kylmä, jos on alle +10 ni se on melkolailla toppatakki päälle ja ulos värisee
8. Haluisin kissan
9. Mut onneks meil on kaks tulisiskoa asustelemassa täällä meillä, ne on hirmu söpsöi!
10. Kuuntelen melkeen aina musiikkii, ja yritän aina innolla ettii uusii bändei jotka ois hyvii koska kyllästyn tosi nopeesti biiseihin
11. Oon tositosi nirso! en tykkää melkee mistää ruuasta ja mulle aina nalkutetaa siitä
12. Ootan innoissani kesätöitä, koska sain töitä rossosta ja ku olin siel TET:ssä ni oli tiva mukavaa
13. Hain yhteishaussa 1. matkailuvirkailijaks, 2. lasten ja nuorten vapaa-ajan ohjaajaks ja 3. catering alalle MUT kunpa pääsisin tonne ykköselle
14. en kyllä usko koska mun keski-arvo on liian huono sinne :( nimittäin 6.9
15. ainii, asun Kouvolassa
16. Haluisin muuttaa pois kotoota Lahteen, mut en saa joten joudun viel kärsimää pari vuotta ennenkun oon 18 ja ei mua enää voi estää
17. Käytän rahaa ihan liikaa ruokaa! tälki viikol joku yli 20e menny herkkuihin
18. Rakastan matkustelemista yli kaiken
19. ja oon ollu, 10000000000 kertaa Virossa (ja tänä kesään meen sinne kans taas:-)), Ruotsissa, Venäjällä, Tunisiassa, Bulgariassa, Kanarian saarilla ja Turkissa
20. Oon sikke väsyny ku nukuin tosi vähän joten en keksi enempää joten lopetan tähän! eiku ainii älkää ihmetelkö jos tänne ilmestyy tosi paljon semmosii leluliskon kuvii : D oon nyt innostunu kuvailee sitä, se on ollu mulla ehkä 10 vuotta ja sen nimi on Calvin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti